Årets trädgårdsprojekt fortskrider 2...

Flammentanz Källa
 
Idag åkte jag till Bergslagsodlingar och köpte min efterlängtade klätterros. Det blev en Flammentanz som var mitt ursprungsval. Så jag är jättenöjd. Väl där så åkte det med ett gäng Alunrot "Melting Fire"  som stod där och ropade mitt namn.
 
På hemmaplan så blev det lite planterande igen och vips så var den stora rabatten i trädgårdsprojektet klar. Perfekt!
Jag planterade även rosen mot bågspaljen. Jag grävde dessutom upp två spireabuskar som var i vägen och inte passar in i min plan. Så nu står de vid vägkanten och väntar på att någon ska komma och ta med dem hem.
 
Vill du läsa mer om mitt projekt:
 Fortsättning följer...
 
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0