Uppfyllde min önskan om Blåregn

Bild från ClipartFest
 
Har drömt om Blåregn i trädgården i många många år och till och med sagt att jag flyttar söderut när jag blir äldre så att jag kan ha alla mina drömväxter i trädgården. Har i ett par år funderat på den härdigare sorten Blue moon (Wisteria macrostachya 'Blue Moon')  som ska klara zon 4 och finns att beställa hos några leverantörer på nätet. Så idag bestämde jag mig för att uppfylla min egen önskan och la en beställning hos Hortogreen.com. Jag provar en och ser hur den klarar vintern och köper en eller två till nästa vår om det går bra. -Redan förväntasfull!
 
Uppdatering 2017-05-16: Idag kom paketet!!! Ett blåregn flyttar snart in i min trädgård tillsammans med ett par andra plantor jag inte kunde motstå.
 
/Lena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0