Rosor i trädgården

Har några rosor i trädgården. Ett par sitter långt in i ett Spireahav som jag faktiskt har för avsikt att ta bort och hoppas då att jag kan rädda rosorna. De är mörkrosa. Jag hoppas verkligen att det går att flytta på dem när jag kommer åt dem.
 
Finns dessutom två av denna för mig ännu så länge okända ros:
 
Ett par Vresrosor finns det också och de har trots allt en gammaldags charm
 
 
Finns även en överblommad gigantisk & spretig vit klätteros Polstjärna som behöver en ordentlig klippning precis som en stor ljusrosa överblommad rosbuske som skymmer utsikten från altanen. Den vid altanen ska även den få en bättre lämpad plats med tiden.
 
Tycker om rosor så jag kommer med all säkerhet hitta några nya som efterhand får ta plats. Peaceros tänker jag mig vid entrésidan vid vägen och absolut någon vit och röd på baksidan.
 
/Lena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0