Att vara landad

Jag skrev här tidigare om hur jag landat i min nya trädgård. Min trädgård är en radhusträdgård på 850 m2 som jag håller på och städar upp i då den är vildvuxen. Jag har börjat på entrésidan och myser för fullt av framstegen.

 

Här om dagen när jag var i väg för att köpa några växter bl.a. ett Svartplommon träd så kände jag en sådan frihetskänsla. Jag log lite för mig själv över att jag var så nöjd. Det senaste året har varit ett riktigt tufft år av olika anledningar. Jag har sagt att jag behöver en trädgård för att landa och ladda. Jag insåg idag att jag är där då jag uppfylldes av en total känsla av att vara landad eller jordad vilket uttryck man nu föredrar. Så med ett inre lugn och tacksamhet över att vara den och där jag är just nu så har jag på flera plan landat.

 

/Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0