Köpa Alunrot plantor?

 
Jag har ett gäng Alunrot-plantor som är sådda i våras, Det blev rättså många. ;)
 
Det är mest Mint Frost och några "Svart/silver". Kanske det finns några Green Finch också. De står i växthuset och om ingen vill ha dem snart planteras de ut så att de får någon trevlig plats att växa till sig på nästa vår/sommar. Jag redan nu bestämt mig för att så Rödbladig Alunrot (har inte bestämt sort ännu) och sorten Dales Strain  till nästa vår, Dessa sorter ska jag plantera in i rabatterna som jag gjort i ordning i sommarens trädgårdsprojekt.
 
20 kr plantan. 6 st för 100 kr. Hämtas i Säter om inte annat överenskommits (skickas inte med posten).
Skriv en kommentar om du vill köpa plantor.
 
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0