Wow vilken tur jag har...

Idag tänkte jag köra iväg en massa uppgrävd gräsmatta till tippen men det visade sig att Anne-Marie som som förbarmade sig över de hemlösa Spirea buskarna även ville ha gräset. Så jag lassade upp allt på släpet och körde hem det till henne. Säckarna med kompost ville hon dock inte ha så det bar sedan vidare till tippen med dem.
 
På tippen var två män i fullgång att kasta en gammal trampmaskin! Jag var bara tvungen att springa fram och fråga om jag fick den och plötsligt stod den på min släpvagn. Tjoho vad glad jag blev! Jag som försökt köpa en men inte fått tag på någon. Själva maskinen och trälådorna bröt jag lös och kastade. Om det är uppehåll i morgon ska jag snickra en bordskiva till underredet. Åh vad roligt det ska bli!
 
/Lena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0