Värme & Sol...

...har vi inte haft mycket av här måste jag säga. Landen är nästan hela tiden blöta och leriga och ger man sig ut måste man vara beredd att avbryta. Så det gäller att verkligen ta till vara på de solglimtar som dyker upp. 
 
Jag önskar att det blir lite varmare så det det kan börja växa ordentligt i växthuset - jag börjar bli lite orolig för tomaterna med dessa återkommande temperaturväxlingar. De växer dessutom så långsamt... :(
 
Senaste månadens temperatur:
Källa:
 
 
Källa
 
Nederbörden är över 200% över det normala hittills under juli!
 
Enligt SMHIs prognos så ska det komma regn på måndag, tisdag, onsdag & lördag, söndag, måndag och tisdag. Usch - Jag hoppas de har fel!
 
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0