Mitt sommarprojekt

Ny rabatt...
En ny rabatt planerad till sommaren! Jag har 7 st Thujor planterade en halvmåne innanför dem tänkte jag göra mitt nya land. Det blir mycket gräva m.m. Vallmo "Coral Reef" & Riddarsporre sår jag. Hostor har jag tänkt att köpa på Fridhemshandelsträdgård eller kanske från Bakker. Jag har handlat av dem förut och det har fungerat bra men man får vänta ett par år på att plantan växet till sig. Kantnepeta har jag ett gäng av redan. Jag ska ta sticklingar från dem i sommar. Exakt vilken sorts ros jag ska köpa har jag ännu inte bestämt...men färgen den är bestämd...
Jag ser verkligen fram emot sätta spaden i marken. Det är väl först sommaren 2012 som det tar sig ordentligt men inte mindre roligt för det...längtar!
/Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0