Vita tulpaner & Allium

Idag dök vårlökserbjudandet från Odla.nu i min mailkorg. Jag ska inte göra om mitt misstag från förra året då jag väntade in i det sista med att bestämma mig för vilka tulpaner jag skulle köpa för att sedan flänga runt som en tok för att hitta dem i butikerna. Nej, i år beställer jag bara på nätet (tror jag).

Jag ska denna gång ha ett helt gäng vita tulpaner och ett antal Allium lökar till att börja med.

Sidor på nätet jag kan rekomendera:
www.odla.nu (för att komma åt alla deras erbjudanden måste du vara medlem)
www.tulpanen.se
www.bakker.se


Tulpaner från min trädgård

Hos Odla.nu fick jag genast några favoriter - vi får se vad det blir efter jag har haft tid att kika runt på fler ställen.

/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0