Jalapeno Orange m.fl. verkar trivas

Jalapeno Orange sådd 28/1
 
Chilin växer så det knakar. Några (Jalapeno Orange, Starflame & Cayenne Purple) har till och med blivit omplanterade idag. Är så nöjd med hur jag fått ordning på odlingen i köket. Har ställt in ett extra bord med belysning så småplantorna ska trivas hyfsat bra hos mig i alla fall. 
 
Då jorden tog slut vid omplanterande så blir det till att skaffa hem lite till så att resten av plantorna också ska få flytta till större krukor. De som redan är omplanterade ser riktigt bra ut så nu hoppas jag att de ska ta riktigt fart på chilin.
 
Anteckning till mig själv: Sådde den 2/3 ett stort antal Alunrot från egna fröer. Dales Strain, Mint Frost, Röd och Häng.
 
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0