Lite nöjd är jag allt

Idag tog jag ner Vildvinet. Blev till att ta fram stegen för att få bort allt och är man höjdrädd men mer envis så får man det gjort. Börjar se rktigt städat ut på entrésidan. Får se om jag hinner avsluta planteringen där eller om tiden slukas upp nu när man börjar jobba igen. Var på tur igår och passerade Bäsna Trädgård och hittade då ett jättefint Syreénhortensia träd som skull passa in perfekt i den påbörjade planteringen. Ångrar så att jag inte köpte det på plats.
 
Trots regn i natt så har det behövts vattnas en hel del i trädgåden idag. Fick dessutom iväg ett gigantiskt lass med trädgårdssopor till tippen också idag. Blev lite fix i trädgåden idag i alla fall så lite nöjd är jag allt.
 
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0