En helt vanlig dag

Nu är det klart och jag kan se bergen som vanligt från min gård. Lite ofattbart att man knapp kunde se dem på grund av röken som spred sig från skogsbanden för några dagar sedan.
 
Lyckades igår klippa mer det stora Spirea buskarna bakom garaget och vips så kändes tomten mycket större och luftigare. De var ett gäng riktigt gamla buskar så nu behöver jag en grävmaskin för att få bort resten. Mmm spännande får se om det kommer att bli som jag tänkt mig när det är klart.
 
Det har växt så det knakat överallt i denna vildvuxna trädgård i sommar och jag har inte en chans att styra upp allt i år så det är bara att slappna av och göra de delar jag påbörjat riktigt bra och så får resten vara som det är så jag vet att jag har något att göra nästa år också.
 
 
/Lena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0