Tänkte bjuda på en sneak peak

Idag har jag grävt en massa och planterat. Jag hann inte klart men den börjar se riktigt bra ut om jag får säga det själv. Jag fotade lite i trädgården för ett par dagar sedan men fick inte av bilderna från minneskortet - kortet vägrade och fick formateras om. Idag fotade jag stolt dagens resultat men återigen fick jag lov att formatera om kortet. Efter en medveten felsökning kunde jag konstatera att minneskortläsaren är trasig och ställer till det med kortet så filerna inte går att läsa. Så jag fotar väl igen i morgon och förhoppningsvis så har jag hunnit lite längre då.

Så ni får vänta på en sneak peak på mitt trädgårdsprojekt till imorgon.

/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0