Stäppsalvia, Kantnepeta & Hostor m.m.

Bjuder på lite bilder fån min tidigare trädgård samt Trädgårdsföreningen i Göteborg.
 
Stäppsalvia
 
Stäppsalvia & Rudbeckia
 
Hosta
 
Hosta, Iris & Randgräs
 
Kantnepeta
 
Trädgårdsföreningen i Göteborg. Rosor & Stäppsalvia
 
Trädgårdsförreningen i Göteborg. Stäppsalvia
 
Snart flyttar jag till min nya trädgård. Trädgården är lite vildvuxen och jag har inte hunnit få koll på allt som finns i den så det ska bli mycket spännande att se vad som visar sig. Jag har hittat ett flertal rosor som sitter lite malplacerade i trädgården som jag ska försöka flytta på. Det finns en skön atmosfär som jag vill förstärka på baksidan av huset. Det är där jag hoppas på att kunna placera rosorna och fylla på med andra växter från trädgåden. Jag ser framför mig hur jag sedan ska fylla på med Stäppsalvia Cardonna, Kantnepeta, Lavendel, Bräken, Hostor & Jättedaggkåpa. 9 dagar kvar!
 
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0