Nu har jag landat!

Nu har jag landat i min vildvuxna trädgård! När jag flyttade in kändes den alldeles magisk då den inramades av en hög fantastiskt blommande Schersminhäck. Kunde inte slita ögonen ifrån den och gick ut varje kväll för att lukta på trädgåden. Just nu blommar det inte så mycket och jag gräver och rensar så fort lusten, orken & värmen tillåter. Några guldkorn finns naturligtvis i trädgården.
 
Mitt stackars äppelträd lever en långsamt tynande tillvaro men är vacket på sitt sätt och jag måste ställa dit en stol under trädet så jag kan sitta där och filosofera.
 
 Finns en massa gamla perenner som kanske inte är mina favoriter men en del är mycket vackra och kommer att bo kvar.
 
 Min nyinköpta Solhatt som jag älskar.
 
Kommer naturligtvis mer men detta var allt för idag.
 
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0