Inköpslista

Det har snöat ordentligt två gånger denna vecka - senast igår. Värst var det i måndags då det tog mig 3 timmar och 10 minuter för att ta mig till jobbet jämfört med normala 40 minuter. Nu hoppas jag på att nästa helg ska vädret vara på min sida. Jag planerar att sätta potatis i växthuset, gödsla och göra i ordning odlingsbäddarna och kanske till och med lägga in fler markplattor i växhuset.

Inköpslista
  • Gul sättlök
  • Planteringsjord
  • Gödsel
  • Blompinnar
  • Markplattor

Snälla nu får våren sätta fart på riktigt! Jag tittade i kväll på bilder från Alnarpsparken och blev grön av avund när jag såg hur långt våren kommit där.

 

/Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0