Lugn trädgårdsvecka under Peace & Love

I tisdags i förra veckan när det var riktigt varmt så var jag till en granne och fick 6 st stora spireabuskar som jag började plantera genast men efter det har det inte varit så stora trädgårdsprojekt. Samma dag började Peace & Love i Borlänge.

Jag har under hela Peace & Love skjutsat och hämtat min dotter som varit på festivalen. Festivalen avslutades i lördags. Det blev sena nätter så man var trött på dagarna.

På fredagen passade familjen på att övernatta hos Farmor i Borlänge då blev det inte lika långt att köra på natten - Vilket var riktigt skönt. När vi var där fotograferade jag en del i hennes trädgård.



/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0