Bäsna Trädgård

Jag besökte Bäsna Trädgård idag. Vädret var fantastiskt -  solen sken och det var varmt och skönt i trädgården.
Jag strosade runt på trädgårdens alla stigar med kameran. Trädgården har så mycket, man ser fler detaljer efter hand och den har en skön atmosfär. För barnen finns det en trollstig...min son tyckte den var bäst när han var yngre.



Trädgården var som den brukar ett rent nöje att gå runt i.  Jag stämde av växtsortimentemen men det blev inga inköp idag. Jag måste göra klar en del projekt i trädgården innan jag köper på mig något nytt nu. Fast sugen att handla blir man naturligtvis.



Vi passade självklart på att fika i trädgården och missade inte Perlagonkakan. Mums!



En riktigt trevlig dag! Jag kommer att åka dit snart igen...

/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0