Frön...

Jag har fått ett brev med frön!

Jag är nybörjare på att så perenner. Jag sådde förra vintern Hosta, Riddarsporre och Ängssalvia och det gick bra. Så nu tänkte jag att testa i lite större skala kommande säsong.

Jag har köpt frön på tradera - Alunrot - som nyligen kom i brevlådan.

Dales Strain, Palace Purple & Mint Frost

Det blev några frön av Blodtopp också som jag tänker prova mig på.
Jag har dessutom köpt Vallmo Blue Persian som snart kommer i  brevlådan.

Frön på internet:
www.tradera.com
www.impecta.se
www.fromedposten.se
www.froer.nu/
www.bakker.se
www.garden-and-seeds.se
www.fron-och-sant.se
www.nelson.se/
www.piasblommor.se

Tidigare inlägg du kanske kan vara intresserad av:

/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0